dijous, 13 de maig de 2010

Trobada a Barcelona del "Voltem pel món"

Avui, com a cloenda de l'activitat "Voltem pel món", ..............................
............ (2 p.) a Barcelona. ..................................... (2 p.) de l'institut passades les .............. del ..................... Després hem .......................... el grup de Sant Salvador, format per dues ..................................... i 8 ................................... Totes eren ......................... Tot seguit ...........
........................... ( 2 p.) cap a Tarragona, on ......................................................... (2 p.) els dos grups de l'institut Vidal i Barraquer. En aquest grups ........................................... (2 p.) dos ................................ xinesos. La noia .............. .................... (2 p.) Fan i el .................. Uwo. .................................. d'una hora i mitja de viatge ................................... a Barcelona. Hem esmorzat una mica i hem arribat a les Cotxeres de Sants, on ens hem assegut mentre esperàvem que tot comencés.











De seguida ha sortit el .............................................., que era un .......................... .Primer, ha ..................... unes paraules i, .................................... ha ........................... a fer ..............................

Més endavant ............................................ (2 p.) un noi voluntari que .................................................. (2 p.) Mohammed i que no .................................... fer màgia amb les .................... .......................
Al cap d'una estona, .............................................................. (2 p.) a cridar els del primer grup del "Voltem pel món" i també els del segon grup. Quan ens havia de tocar a nosaltres, ........................................ (2 p.) de cridar i alguns .................................. que es quedarien ..................
regals i ......................................
El ................... ha demanat que pugés una ........................... i ............................................. (2 p.) la Rabina de Sant Salvador que portava un .................................... molt ..................................., de color
................................. i amb uns dibuixos de ................................................... (2 p.). Ens ha ensenyat que tenia una ...................................... màgica, que podia fer complir els ......................................

Després ens .................................................. a nosaltres, i ................................................. a l'escenari. Ens han regalat una ..................................... i ens han donat ....................................... que diu que ...........................................................( 2 p.) al " Voltem pel món". També ens .......................................................... una foto de grup. Després .............................................. (2 p.)
un ................................. de color ................................... a un mapa del món. Cadascú al seu .................
Quan ................................................ de les Cotxeres de Sants, ..................................... ( 2 p.) a dinar al ............................ de l'Espanya Industrial que té un bonic .............................. amb aigua

CONTINUARÀ LA SETMANA VINENT I LLAVORS PRACTICAREM UN ALTRE TEMPS VERBAL, EL PASSAT LLUNYÀ.

Cloenda voltem pel món from Montse Cendra on Vimeo.



Preguntes de comprensió oral sobre el vídeo:
Quin joc de màgia està fent el mag?
Què hem de fer quan el mag digui "tres"?
On era el mocador?
I després de fer màgia, on és el mocador?